Irányítsd a rád bízott fejlesztési projekteket az ország egyik legkeresettebb e-commerce megoldásokat fejlesztő csapatában!

Nálunk a szakmai profizmus, a fejlődés, a támogató közeg garantált, felesleges mellébeszélések nélkül!

Miért gyere a BIG FISH-hez dolgozni?

  • Mert a hazai e-commerce piac meghatározó szereplői vagyunk.
  • Olyan cégeknek dolgozunk, mint a Libri, Rossmann, Bortársaság, HungaroControl, Cherrisk, BalatonBike365, vagy épp az Avokado.
  • Nálunk a fejlődés magától értetődik. Egymástól és másoktól is tanulunk.
  • Stabil és biztos munkahely vagyunk.
  • Menő az irodánk, de otthonról is dolgozhatsz.
  • Mi tényleg követjük a trendeket: a legmodernebb technikákat és eszközöket használjuk.

Milyen nálunk dolgozni?

  • Nálunk baráti a hangulat és szó szerint open door policy van (csak a tárgyalókon és a mosdókon van ajtó).
  • Kis létszámú, fejlődő csapat a BIG FISH kb. 50 fős, lapos a szervezetén belül.
  • A kollégákhoz és a vezetőkhöz is fordulhatsz kérdésekkel, segítjük egymást mindenben.
  • Az egyes csapatok együttműködve dolgoznak, hogy a lehető legjobb minőséget nyújtsuk az ügyfeleinknek.
  • A kollégák életkora vegyes, ahogyan az érdeklődési köre is, de van, ami közös: mindenki jófej, lelkes és felkészült.
  • Szeretjük együtt tölteni az időt az elvonulós csapatépítéseken, a havi közös demókon, ahol a szülinaposokat is megünnepeljük, vagy épp a társasjáték-estéken, a beöltözős és a karácsonyi bulikon.

Mi tényleg szervezetten és tervezetten dolgozunk, nem csak hangoztatjuk:

  • Jirában, kanban táblában szervezzük a feladatainkat.
  • A heti tervezésnél nézzük át a feladatokat és tervezzük meg az előttünk álló hetet.
  • Nálunk nincsenek felesleges meetingek, itt valóban a munkádra tudsz fókuszálni.
  • Gyorsan, csapatként hozunk döntéseket, és segítjük egymást.

Mi lesz a feladatod?

  • Teljeskörűen menedzseled a rád bízott projekteket, az ügyféllel aktívan együttműködve.
  • Az ügyféligények alapján az egyértelmű feladatokat, feladatlistákat biztosítasz a fejlesztők és designerek felé.
  • Szakértő-tanácsadó szerepet töltesz be, szem előtt tartva az ügyfélelégedettség megtartását és növelését.
  • Segíted a csapat munkáját és elhárítod a felmerülő akadályokat, és segíted a területek/csapatok közötti hatékony együttműködést.
  • Támogatod a sales tevékenységet és segítesz a tenderanyagok és ajánlatok összeállításában.
  • Kalkulációkat készítesz a fejlesztőcsapat bevonásával, gondoskodsz a szükséges adminisztrációról.
  • Folyamatosan fejlesztheted magad, követed az iparági trendeket.

Milyen extrákra számíthatsz a szokásos ingyen kávé, tea és gyümölcsnap mellett?

  • Nekünk fontos a munka és kikapcsolódás egyensúlya, odafigyelünk, hogy ne kelljen túlórázni.
  • Modern irodánkban minden adott a jó hangulatú munkavégzéshez és segítjük a baráti légkört, ezért a közösségi terünkben egy romkocsmát alakítottunk ki.
  • Rendszeres belső képzéseken vehetsz részt, pl. BIG FISH Academy, egymástól is tanulunk, te is átadhatod nekünk a tudásodat, és támogatjuk a külső forrásokból való tudásbővítést is.
  • Belső Hackathonokon tesszük próbára magunkat a fejlesztői csapatokkal együtt dolgozva.
  • Modern Mac gépekkel dolgozunk és próbáljuk az aktuálisan legjobb programokat használni.

Három dolog, amiben a BIG FISH vezetői komolyan hisznek:

  • Korrekt üzleti magatartás
  • Szakmailag profi, egymást támogató csapat építése
  • Technológiai újdonságok, innovációk beépítése a munkánkba

Fontosnak tartjuk a társadalmi felelősségvállalást is.

Rendszeresen figyelünk arra, hogy adjunk és visszaadjunk a körülöttünk élő embereknek és a természetnek:

  • Voltunk már padot festeni, kertészkedni a Föld Napján.
  • Adományoztunk laptopokat hátrányos helyzetű gyerekeknek.
  • Jó ügyeket segítő fejlesztői projekteket is vállaltunk már: pl. fejlesztettünk egy IT megoldást az Autisták Országos Szövetségének.

Iroda vagy home office?

Mindkettő, ez csakis rajtad múlik!

Nálunk van lehetőséged otthonról dolgozni, de vannak olyanok is, akik szívesebben járnak be az irodába, erre is megvan a lehetőség. Rajtad múlik, onnan dolgozol, ahogyan szeretnél!

  • A belváros közepén vagyunk, a Nyugati téren, a Skála irodaház 6. emeletén, körpanorámás kilátással a belvárosra.
  • A közlekedés szuper (vonat, busz, villamos, metró), a környéken mindent megtalálsz, amire csak szükséged lehet (elérhető posta, boltok, mindenféle étel).
  • Ha bicajjal járnál be, szívesen látjuk a bicikliket, ahogyan az állatokat is. Bicikli- és állatbarát iroda vagyunk.

Téged keresünk, ha:

  • van IT projektmenedzsment tapasztalatod,
  • szeretsz és tudsz fejlesztőkkel közösen gondolkodni, dolgozni,
  • képes vagy megérteni az ügyfél igényeit, és van gyakorlatod projektek menedzselésében és az ügyfelekkel való tárgyalásban,
  • van tapasztalatod agilis módszertanokban,
  • érdeklődsz mind a technológiai, mind a gazdasági területek iránt,
  • konstruktívan megoldásokat keresel, és jellemző rád az elemző rendszerszemlélet,
  • tárgyalóképes angol nyelvtudásod van (használnod kell majd).

Előny, ha:

  • van gyakorlati tapasztalatod az e-kereskedelem területén akár webáruház, akár szolgáltatói oldalon.

Mire számíthatsz, miután elküldted a jelentkezésedet?

  • Pár napon belül felvesszük veled a kapcsolatot, és ha látjuk mindketten a közös munka lehetőségét, akkor egyeztetünk egy időpontot egy videóbeszélgetéshez.
  • A folyamat átfutási ideje a jelentkezéstől a végső döntésig általában 2-3 hét.