A Josef Seibel, Romika és Gerry Weber cipők magyarországi képviseletét ellátó Dorojcsák Andreával 2015-ben kezdtünk együtt dolgozni, amikor a Josef Seibel webáruház megújítása mellett döntöttek.
A feladatunk
A legfőbb problémát a korábbi webshopban az ügyviteli rendszer integrációjának hiánya jelentette. A velünk szemben támasztott elvárás egy olyan új webshop kialakítása volt, amely a látogatók számára könnyen használható, ugyanakkor a integrációt és egyéb üzleti elvárásokat is maradéktalanul teljesíti.
A projekt során 4 egymásra épülő fázisban
- részletes funkcionális és folyamattervezést,
- ERP integráció tervezést,
- UX tervezést és tesztelést és grafikai tervezést,
- valamint a teljes webáruház kivitelezését
végeztük el.
A megoldásunk
A közös munka eredményeként egy olyan webshop rendszer készült el, amelynek kialakítása során törekedtünk a már létező ERP rendszerhez való alkalmazkodásra. A két rendszer közötti kommunikációt egy egyedi, köztes adatbázisra épülő interface valósítja meg.
Funkcionalitásban a termékek szín- és méretválasztékainak fejlettebb adminisztrációja és megjelenítése, valamint egy sokoldalú, időszakos és kampány jellegű kedvezményeket, akciókat támogató kedvezményrendszer bevezetése hozott jelentős fejlődést.
Az elkészült webáruház reszponzív megjelenítése mind az asztali gépeken böngésző látogatóknak, mind a tabletet vagy mobiltelefont használóknak kényelmes vásárlási lehetőséget biztosít.
Az eredményeink
A webshopot a projekt indítása után fél évvel adtuk át a vásárlóknak, azóta pedig folyamatosan fejlesztjük tovább.
Az új rendszer a kezdetben kitűzött célokat maradéktalanul megvalósította, amelyet az eredmények is igazoltak: az indítás utáni első évben 400%-os tranzkaciószám-növekedést mértünk a korábbi időszakhoz képest.
A beruházás nagyjából egy év alatt megtérült és stabil alapként szolgál a Josef Seibel magyarországi képviseletének további növekedéséhez.